Tesla 3 Performance Highland: innowacja na polskich drogach – RECENZJA

Tesla 3 Performance Highland: innowacja na polskich drogach – RECENZJA
Ciekawostki
2024-07-22

Dziś mam przyjemność przedstawić Wam jeden z pierwszych egzemplarzy Tesli 3 Performance Highland, które dosłownie wczoraj trafiły na polskie drogi. Tesla 3 Performance to nie tylko samochód, to kwintesencja nowoczesności i technologii, która podnosi poprzeczkę w świecie elektromobilności. Osobiście posiadam egzemplarz tego modelu, który mam możliwość testować, więc recenzja i moje odczucia są jak najbardziej autentyczne i aktualne.

S1 CLICK

Mariusz Dobosz i jego Tesla 3 Performance “S1 CLICK”

Najważniejsze parametry i osiągi nowej Tesli Performance Highland

Zacznijmy od najważniejszych parametrów. Tesla 3 Performance wyposażona jest w wysoko wydajną jednostkę napędową, która pozwala na osiągnięcie prędkości 100 km/h w zaledwie 3,1 sekundy. To przyspieszenie, które do niedawna było zarezerwowane wyłącznie dla super samochodów. Prędkość maksymalna wynosi imponujące 262 km/h. Zasięg według WLTP to 528 km, co może wydawać się mniej w porównaniu do wersji LongRange, ale nadal jest to wynik godny uwagi.

Cena Tesli 3 Performance wynosi 244 990 zł brutto (na dzień 30.06.2024). Jest to o 20 000 zł więcej niż najdroższa dotychczas wersja LongRange. Ale czy warto dopłacić? O tym przekonamy się w dalszej części artykułu.

Nie można zapomnieć o możliwości uzyskania dotacji na zakup tego samochodu w wysokości 27 000 zł. Jest to znaczące wsparcie, które czyni zakup Tesli 3 Performance jeszcze bardziej atrakcyjnym. Jeśli zdecydujecie się na leasing tej Tesli, to przy 0% wpłaty własnej, rata wynosi 2900 złotych netto (z uwzględnieniem dotacji “Mój elektryk”) oraz jest możliwość wykupu pojazdu po zakończeniu umowy.

Sprawdź kalkulację leasingu – pobierz obliczenia ClickLease (PDF)

Więcej o leasingu samochodów elektrycznych i samej dotacji w moim filmie na YT:

Różnice w porównaniu do wersji LongRange

Tesla 3 Performance różni się od wersji LongRange pod wieloma względami. Oprócz wspomnianej wcześniej wydajniejszej jednostki napędowej i wyższego przyspieszenia, zauważalna jest również znacznie większa prędkość maksymalna – 262 km/h w porównaniu do 201 km/h w LongRange.

Warto zwrócić uwagę na zasięg. Wersja Performance oferuje 528 km według WLTP, podczas gdy LongRange może pochwalić się zasięgiem 629 km. Obie wersje mają napęd na wszystkie koła, co gwarantuje doskonałą przyczepność i stabilność jazdy.

  • Przyspieszenie 0-100 km/h w 3,1 sekundy
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h (LongRange: 201 km/h)
  • Zasięg: 528 km wg WLTP (LongRange: 629 km)
  • Obie wersje mają napęd na wszystkie koła

Zmiany w wyglądzie i dodatkowe funkcje

Pierwsze, co rzuca się w oczy w Tesli 3 Performance, to zmieniony wygląd zewnętrzny. Przedni zderzak został wyposażony w prawdziwe wloty powietrza, które nie tylko świetnie wyglądają, ale także kierują powietrze poza samochód, co wpływa na jego aerodynamikę. Dodatkowy karbonowy spojler na przednim zderzaku optymalizuje siłę nośną i dodaje sportowego charakteru.

Samochód wyposażony jest w 20-calowe kute z aluminium koła, które zapewniają ostrzejszą reakcję na zakrętach. Ulepszone, wydajne hamulce lepiej zarządzają ciepłem przy wyższych prędkościach, a adaptacyjne amortyzatory i zawieszenie performance sprawiają, że samochód prowadzi się jeszcze lepiej. Z tyłu pojazdu znajdziemy karbonowy spojler i dyfuzor z włókna węglowego, które poza lepszym dociskiem nadają pojazdowi unikalny wygląd.

Wnętrze Tesli 3 Performance jest niemal identyczne z wersją LongRange, z kilkoma istotnymi wyjątkami. Aluminiowe pedały dodają sportowego charakteru, a nowe, lepsze siedzenia z dodatkowymi poduszkami utrzymującymi kierowcę podczas pokonywania zakrętów znacząco poprawiają komfort jazdy. Dodatki wykonane z karbonu są stabilnie przymocowane, co dodaje wnętrzu elegancji i nowoczesności.

Zmiany w konstrukcji i wyglądzie:

  • Przedni zderzak z prawdziwymi wlotami powietrza
  • Dodatkowy karbonowy spojler na zderzaku
  • 20-calowe kute z aluminium koła
  • Ulepszone, wydajne hamulce
  • Adaptacyjne amortyzatory i zawieszenie performance
  • Karbonowy spojler i dyfuzor z włókna węglowego z tyłu

Nowością jest także opcja Jazdy na Torze V3. Umożliwia ona kalibrację układu napędowego i adaptacyjnego zawieszenia, co zapewnia większą kontrolę nad pojazdem. Dostosowanie balansu prowadzenia, sterowania napędem przód/tył oraz siły hamowania regeneracyjnego pozwala na personalizację samochodu według własnych potrzeb.

Leasing Tesla 3 Performance z Clicklease

Tesla 3 Performance to samochód, który łączy w sobie zaawansowaną technologię, niezwykłe osiągi i luksusowy design. Choć jego cena jest wyższa niż w przypadku wersji LongRange, to dodatkowe funkcje i ulepszenia w pełni uzasadniają ten wydatek. Dodatkowo, możliwość uzyskania dotacji w wysokości 27 000 zł czyni zakup jeszcze bardziej atrakcyjnym.

Jeśli rozważasz zakup Tesli 3 Performance, zapraszam do kontaktu. Razem z moim zespołem oferujemy kompleksową usługę leasingu samochodów oraz wsparcie w uzyskaniu dotacji!

Masz więcej pytań? Potrzebujesz pomocy w wyborze finansowania?
Skontaktuj sie z nami już teraz!

Jestem zainteresowany

Nowości na blogu

Chcesz dowiedzieć się więcej o dostępnych formach finansowania, a także ich zaletach i wadach?
Odwiedź nasz blog i poznaj porady ekspertów!

Kilometrówka – czym jest i jak ją rozliczać? Wzór dokumentów do pobrania
Porady
2024-10-03

Kilometrówka – czym jest i jak ją rozliczać? Wzór dokumentów do pobrania

Kilometrówka to ewidencja przebiegu pojazdu, dotycząca osób, które korzystają z prywatnych samochodów na potrzeby działalności gospodarczej. Jest to także istotny element w przypadku firm, które rozliczają koszty związane z użytkowaniem pojazdów służbowych. Clicklease przygotował dokumenty do użytku ogólnego, które zawierają regulamin wykorzystywania pojazdów służbowych w firmach oraz ewidencję przebiegu pojazdów.

To koniec dopłat do samochodów elektrycznych z programu „Mój elektryk” w leasingach / najmach od 1 września!
Ciekawostki
2024-08-21

To koniec dopłat do samochodów elektrycznych z programu „Mój elektryk” w leasingach / najmach od 1 września!

Od 1 września 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. nie będzie możliwości składania wniosków o dofinansowanie leasingu pojazdów elektrycznych w ramach tego programu. Dotychczasowa alokacja w wysokości 660 mln zł została wyczerpana, dlatego NFOŚiGW podjęło decyzję o przerwie w naborze.

Leasing auta na taxi – jakie warunki trzeba spełnić? Co warto wiedzieć o leasingu dla taksówkarzy?
Leasing
2024-08-08

Leasing auta na taxi – jakie warunki trzeba spełnić? Co warto wiedzieć o leasingu dla taksówkarzy?

Wielu taksówkarzy uważa, że leasing samochodu jest skomplikowany i kosztowny, jednak rzeczywistość może być znacznie bardziej korzystna. Dowiedz się akie formalności i wymagania trzeba spełnić, aby skorzystać z leasingu na taxi, jakie są zalety i wady tego rozwiązania, oraz jakie koszty należy uwzględnić. 

Tesla 3 Performance Highland: innowacja na polskich drogach – RECENZJA
Ciekawostki
2024-07-22

Tesla 3 Performance Highland: innowacja na polskich drogach – RECENZJA

Tesla 3 Performance to nie tylko samochód, to kwintesencja nowoczesności i technologii, która podnosi poprzeczkę w świecie elektromobilności.

Więcej

Kontakt

Jeśli interesuje Cię leasing, kredyt lub wynajem? Szukasz najlepszej oferty? Chcesz podzielić się uwagami dotyczącymi naszej pracy czy firmy? Wypełnij poniższy formularz. Na pewno oddzwonimy!

Siedziba ikonaClickLease Sp. z o.o.
ul. Kozielska 5
44-121 Gliwice
Tag ikonaNIP: 631-26-91-342
Tag ikonaKRS: 0000841993

Nie wiesz, która forma finansowania będzie dla Ciebie najlepsza? Potrzebujesz naszej pomocy? Nasi eksperci już na Ciebie czekają, by rozwiać wszelkie wątpliwości i odpowiedzieć na wszystkie pytania! Zostaw nam swój numer telefonu - oddzwonimy najszybciej jak to tylko możliwe.

Formularz

Pliki cookies na clicklease.pl

Używamy plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony internetowej zgodnie z zasadami opisanymi w naszej Polityce prywatności.

Ustawienia preferencji plików cookies:

Niezbędne, funkcjonalne cookies
Zawsze Włączone
Wydajnościowe cookies
Marketingowe cookies